Wachttijden en klachtenreglement
Hier vindt u meer informatie over onze wachttijden en ons klachten- en privacyreglement.
Wachttijden
Voor de meeste van onze praktijklocaties geldt dat er korte wachttijden zijn en dat de zorg dus niet direct opgestart kan worden. Na uw aanmelding ontvangt u binnen 1-2 werkdagen onze intakevragenlijst. Nadat wij de ingevulde en ondertekende intakevragenlijst van u retour hebben mogen ontvangen, wordt op korte termijn contact met u opgenomen (per e-mail of telefoon) om het intakegesprek in te plannen of met het verzoek om aanvullende informatie.
* Voor onderzoek, behandeling, begleiding of logopedie gelden onderstaande wachttijden (in weken) gerekend vanaf datum intakegesprek.
Praktijk | Intake | Onderzoek * | Behandeling * | Begeleiding * |
Deventer | 5 - 10 | 2 - 3 | 2 - 3 | nvt |
Apeldoorn | 5 - 10 | 2 - 3 | 2 - 3 | nvt |
Zeist | 3 - 5 | 2 - 3 | 2 - 4 | nvt |
Nieuwegein | 2 - 4 | 2 - 3 | 2 - 4 | nvt |
Tiel | 2 - 4 | 2 - 3 | 1 - 4 | nvt |
Veenendaal | 1 - 3 | 2 - 3 | 1 - 4 | nvt |
Ede | 3 - 4 | 2 - 3 | 1 - 4 | nvt |
Arnhem | 3 - 5 | 2 - 3 | 1 - 4 | nvt |
Nijmegen | 3 - 5 | 2 - 3 | 1 - 4 | nvt |
Oss | 2 - 3 | 2 - 3 | 1 - 3 | nvt |
's-Hertogenbosch | 2 - 3 | 2 - 3 | 1 - 3 | nvt |
Uden | 4 - 5 | 2 - 3 | 1 - 3 | nvt |
Veghel | 2 - 3 | 2 - 3 | 1 - 3 | nvt |
Breda | 2 - 4 | 2 - 3 | 2 - 4 | nvt |
Tilburg | 2 - 4 | 2 - 3 | 2 - 4 | nvt |
Eindhoven | 3 - 5 | 2 - 3 | 2 - 4 | nvt |
Helmond | 3 - 5 | 2 - 3 | 2 - 4 | nvt |
Weert | 2 - 4 | 3 - 4 | 2 - 4 | nvt |
Roermond | 3 - 5 | 3 - 4 | 2 - 4 | nvt |
Sittard | 3 - 5 | 3 - 4 | 2 - 4 | 2 - 3 |
Geleen | 3 - 5 | 3 - 4 | 2 - 4 | 2 - 3 |
Kerkrade | 3 - 5 | 3 - 4 | 2 - 4 | nvt |
Maastricht Oost | 3 - 5 | 3 - 4 | 2 - 4 | 2 - 3 |
Maastricht West | 3 - 5 | 3 - 4 | 2 - 4 | 2 - 3 |
Klachtenreglement
Wij zullen de zorg voor uw dochter of zoon naar eer en geweten op ons nemen, maar het kan zijn dat u desondanks niet tevreden bent over onze zorg. In ons klachtenreglement vindt u de procedure om een klacht in te dienen.
Mochten wij er samen toch niet naar uw tevredenheid uitkomen dat kunt u zich wenden tot het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) waarbij ECLG is aangesloten. U kunt hier het klachtenjaarverslag 2020, 2021, 2022 en 2023 welke door het CBKZ over ECLG zijn opgesteld downloaden.
Privacyreglement
Vanaf het moment van aanmelding verstrekt u gegevens over u kind(eren), uw partner en uzelf aan ECLG. En wij hechten veel waarde aan een zorgvuldige omgang met uw gegevens. Daarom deze privacyverklaring.
Mocht u naar aanleiding van bovenstaande nog vragen hebben of wenst u nog aanvullende informatie dan zijn wij u graag verder van dienst.